Hej å hå

Jag har feber och är dyngsur. I torsdags, strax efter tentan, slog min astma in och tycker om att stanna hos mig. Igår fick jag feber och idag har det blivit värre. Igår var jag klok och stannade hemma även om det var kickoff med kören. Jag kollade på film och tyckte synd om mig själv istället. Inatt har jag knappt sovit och nu är läget som sagt feber och dyngsur. Ikväll är det lärarsittning. Mycket tråkigt att missa den, speciellt efetrsom det redan är betalat, men blir jag inte bättre så finns det inte så mycket att göra tyvärr.

Har drömt lite om amning. Det är två saker jag är orolig för när det gäller att få barn: Att jag ska spricka totalt under förlossningen och att jag ska ha jätteproblem med amningen. Får se om listan blir längre sen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nar jag laste det dar om att spricka reagerade jag pa samma satt som killar gor nar dom far en boll i skrevet.

Postat av: Anonym

Det kommer nog gå bra :)

2011-02-21 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback