Sälcon

I helgen har vi haft besäk av Skånelandets härliga Henrik och Jonis! Var härligt att träffa dem och få kramas lite. :D "No thanks" (aka "Pluppspelet") var ett kul, snabbt spel som passade min tur bra! Jag kunde inte alltid lita på turen, men oftast gick det igenom! Spelade annat nytt spel också. "Age of Empires 3" (har inget med datorspelet att göra förutom namnet fick jag sagt till mig, jag har ingen talan för jag har inte spelat datorspelet). Känns som att jag spelade nått annat nytt spel, men jag kommer inte ihåg.. Spelade Settlers och ticket to ride. Åt mer än vad jag gjort på länge och var trött som ett as.

Konstaterat att Henrik är för dålig för att hitta hem till oss, även när vi kör före. Han följer efter andra bilar in mot centrum. Aja. Det löste sig till slut och jag var jättetrött och hade ont i huvudet vilket är ekvivalent med tjurig Magga. Somnade fort, men inte lika fort som Henrik.

Pojkarna åkte hem idag och jag har sovit hela dagen. Jag är trött. Galna hormoner. Punkt.

Gick över till Google Chrome idag. Funkar mycket bra, men jag måste komma ihåg att göra ihållande enterslag när jag bloggar. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback