Seg tisdag.

Idag har jag sovit alldeles för länge men inte klarat av att gå upp. Är på väg att släpa mig in i duschen men allt känns så jäkla segt och ovärt idag. Känner mig värdelös. Om två timmar är det dags för att fixa till tatueringen och sen vidare till två möten. Får se om mitt humör ändrar sig eller om jag måste stå ut hela kvällen med detta.

Tidig kväll ikväll och tidig morgon imorgon.

Vill gå till kören imorrn men jag vet inte nu om jag kommer orka. Eller om jag måste plugga till tentan som jag har på torsdag.

Ska man inte bli pigg av järn?

Kommentarer
Postat av: Matilda

I borjan blir man (jag iallafall) trott av det sen vander det efter ett tag.

Postat av: J-A

Du är inte alls det värdelös (: <3

2011-02-15 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback