Sol!

På vägen hem från bussen tittade jag in hos tatueraren och beställde tid för att fixa till hjärtat, blir nästa vecka! Ja, det är okey att tatuera sig när man är gravid. Fullspäckad eftermiddag den dagen.
16: Tatueringsfix
17: Spexfix med Halvkasst
18: Skiftesfix med FUL

Möten hit och möten dit, jag har inte hunnit gå på ett enda körrep med Matteuskören! Om någon vecka hoppas jag att det lugnat ner sig så att jag kan gå dit!

När jag gick hem från bussen fick jag sådant sug efter att grilla! Solen lyser härligt och det skulle vara underbart mysigt! Nu bor vi så att det inte är tillåtet med vanlig grill och elgrillen på balkongen känns inte lika lockande... Men det vore mysigt!

Bebis... (!!!!) Jag är i vecka 11 (10+3 typ) och är fruktansvärt förväntansfull och lite rädd. Allt verkar dock bra än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback