Uppdatering

Det är krig på LinCons forum. Det handlar om hur kasst LinCon har blivit de senaste året, hur den underbara blandningen som gjort LinCon till LinCon försvunnit och hur bemötandet från LinCons huvudarrangörer blivit. Det handlar mestadels om tv-spel just nu, men det andra blir också indraget i inläggen.

Jonis skrev något om att han skämdes över att ha dragit dit en vän som var tvungen att betala fullpris för att pröva på en dag (arrangörerna säger "nej vi har aldrig haft endagsbiljetter" fast vi vet alla att det inte är sant), jag håller med Jonis. Speciellt när det handlar om förra året. Jenny, som var där för första gången som betalande, var redigt besviken på hur det var och var inte ett dugg imponerad. Förra året var verkligen katastrof och jag hoppas att årets inte blir som förra året. Det är väl det vi försöker förhindra genom att skriva långa inlägg på forumet. Ansvarig för Tv-spel verkar inte vara glad i att vi säger vad vi tycker och drar en massa bortförklaringar som inte alls håller.

Ingen fattar ett skit av vad jag skriver, men det är okey, för jag tror inte att jag själv gör det heller. Jag är för ofokuserad för att blogga. För trött för att plugga. För pigg för att sova. Dagens ilandsproblem.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jonis

Jag förstår! =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback