Sovdag

Jag har sovit bort hela dagen, det var välbehövt. Tyvärr så går det inte riktigt ihop med att jag har tenta på måndag, men det ordnar sig så småningom. Jag har räknat en massa pengar idag också, pengar som inte var mina. Jag hade hand om pengar från körens julkonserter, en hel del kan jag säga. Idag har jag och kassören räknat, sorterat i olika kuvert och skrivit anteckningar. Skönt att bli av med pengarna, det har varit lite läskigt att ha dem liggandes här.

Nu är klockan ny dag, nu är det dags att ta en macka och sova.

Imorrn är det möte med Halvkasst. Ska se till att komma upp i tid så jag kan förbereda det sista och hitta mitt Halvkasst-block och lite sånt. Jag har lite separationsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback