Torsdag 11-01-27

Idag har jag skrivit en omtenta som jag inte var anmäld till. Första gången jag missar att anmäla mig till en tenta. Tentan var nästan exakt som den exempeltenta vi fick inför förra tentan (som inte var lika som exempeltentan) och det var synd att jag inte lagt mer kraft på att få fram svar till den :p Men då vorde det väl ytinlärning. Jag lär mig mer på att göra omtenta och klara den när jag kan det ordentligt.

Så hur gick det? Jodå. Jag räknar med ännu en omtenta, men jag kan ha snubblat och klarat den. Vi får la se om ~3 veckor.

Natten var otrolig tråkig och på morgonen låg jag och väntade på att klockan skulle ringa. Jag tänkte gå upp och plugga men tänkte att det var bättre att i alla fall vila. Totalslockna när jag sedan kom hem. Det är inte bra, helt fel sovtid, men vad ska man göra?

Håller tummarna för att denna natten blir bättre.

Skrev fel år på tentan btw, tentatanten rättade mig. Inte van med att skriva 11 än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback