Flytt!

I början av oktober ska det flyttas!
Ryktet gick snabbt här i huset. I måndags var vi förbi och kikade in i lägenheten. Igår sa vår favoritgranne "Jag hörde att ni ska flytta. Jag blev ledsen, jag vill inte att ni ska flytta!" ...och då hade vi inte ens tackat ja än. :p Tur att vi inte flyttar så långt, vi blir ju fortfarande grannar. :D Vi tackade ja idag och ska skriva kontrakt imorgon.

För en tid sedan köpte jag tabletter mot halsbränna. Jag läste pappret, tänkte "aldrig" och lade undan den. Jag måste lära mig att kolla ordentligt på vad jag köper på apoteket. De ska nämligen tuggas till skum. ...och jag som har problem med tandkrämsskum när jag är gravid. Idag har halsbrännan varit hemsk, så jag tog mod till mig och gjorde ett försök. Gick inte. Blir ett nytt besök på apoteket imorrn, halsbrännan vill jag helst bli av med.
Nu ska jag testa vatten och potatispulver istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback