Hej å hå

Jag sover knasigt. Somnade efter 3 och vaknade 5.30. Kunde inte somna om så jag kollade på film. "Flickan från ovan" - filmad efter en bok som jag gillar. Ser filmen utan att somna men somnar strax efter, ca 8.30. När jag gick upp sen? Runt 13. Jag är seg och har jättesvårt att ta mig upp ur sängen, jag vet att det kommer göra ont i mina stela små fossingar när jag ska stå upp - inte så lockande...

Nu är jag i alla fall uppe och borde ta tag i lite pluggande! Tiden går så snabbt! Fruktansvärt snabbt, idag är vi på 34+3 i graviditeten.

Igår spelade jag lite Zelda OOT. Jag gillar inte att spela när jag inte har n64-kontroll, så det blev bara lite. En så där 30 min. Lämnat hemstaden, gått jättelångt och hann inte fram innan natten, väckt en snubbe med hjälp av en höna, hälsat på prinsessan och lärt mig en fin sång. Det fick räcka, får se när jag tar mig för att spela nästa gång. Man kanske skulle ta och rusta upp kontrollerna till n64...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback