Uppdatering

Jag mår bra och skrutten har hicka jätteofta, igår var det helt 4 gånger som jag kände av. Antar att det är för att hen är duktig och dricker och sväljer en massa. Idag är det knappt en lugn stund i magen! Kanske saknar pappa som är i Västerås..

Jag har födförbud nästa vecka, eftersom mamma och familjen är på Gotland då, skrutten kanske tänker komma då ;) Så säger jag mest för att retas med mamma. Men skrutten är en retsticka också, så det är inte helt omöjligt... Jag vill gärna att hen stannar någon vecka till, få på sig några fler kilon.

Idag går vi in i vecka 35 och facebook-appen säger att man bör ha gått upp 11-13 kilo. Det har jag absolut inte gjort. På sin höjd har jag gått upp 5, men antagligen inte ens det. Kurvan ser i alla fall fin ut och skrutt tar det som hen behöver, så jag skiter i vad jag bör ha gjort och inte (!).

Det är så mycket man borde... ;)

Loading baby - 85,4%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback