Tisdagen den 7 juni 2011

Hej hej hallå!
Igår blev jag 22 år och fick besök av familj från Enköping :) Mamma, Christer, Erik, Sofia, mormor och morfar kom och åt kakor och tårta med dumlefluff. Barnvagn, pengar, skor, godis, trosor, halsband och blommor fick jag! Blommorna är fina, barnvagnen väntar på en bäbis och Joacim äter upp godiset. :)

Några dagar innan fram till dagen innan jag blev 22 så har jag sjungit solovers på ingenjörernas examen, tittat hur det sett ut på LinCon och spelat spel med fina vänner.

Vad jag inte har gjort är att plugga. Igår tänkte jag plugga, men jag var alldeles för trött för det. Detta har resulterat i panikplugg hela dagen och kommer bli någon timme till. Jag har under dagen (som började lite för sent då jag sov lite för länge) letat fram relevanta citat att utgå ifrån och har osbervationer och samtal i huvudet från VFU, så det går snabbt att skriva nu. Arbetet ska vara 7-9 sidor och jag är snart på sida 5. Det blir nog bra tillslut. Imorgon klockan 12 ska arbetet mailas till oponeneter, jag får se till att gå upp i tid så att det blir gjort - jag antar att det inte blir helt färdigt innan mina ögon säger ifrån.

Nu ska jag fortsätta!

Nästa vecka kommer Jonis förbi, happyface!

Vad som inte är happyface är de fiskmåsar som bor någonstans runt vårt sovrumsfönster och som höll mig vaken hela natten då de gillar att cirkulera och skrika! -.-

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mmm, dumlefluff later gott. Grattis igen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback