Helg

Slapparhelg med illamående. Jag har inte gått så många steg som stegräknaren säger åt mig att gå, men så blir det.
Magen har börjat röra sig smått, det syns på min navel. :p Har en väldigt djup navel som nu börjar plana ut. Intressant?

Veckans VFU har varit otroligt bra och jag är stolt över mig själv som gjort sådana framsteg! Det är stooor skillnad på att vara på förskola eller hos 4or - logiskt nog. Min handledare tycker att jag gör rätt i att vara stolt. :D

Saker har en tentens att sammanfalla på samma dag. På tisdag har jag två möten och ett stämrep på samma tid. Hur går det ihop - inte alls ska jag tala om! Tyvärr kommer stämrepet i tredje hand, vilket är det som jag skulle behöva mest. Aja. Så går det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback