Iiiihhhhh!!

Snart är det dags för ultraljud!!! :D
Jag är fruktansvärt förväntansfull och lite nervös. Att få se den lill* krabaten blir ett steg i rätt riktning, att det är på riktigt och att jag inte bara är sjuk av nått slag. Det behövs för Joacim också, eftersom magen inte växt mer än att den lagt på sig lite hull (känns det som i alla fall) så känns det antagligen mer overkligt för honom än för mig. Vågen har inte rört sig något, men det är ingen fara. Jag har några kilon extra från början så det är okey att den inte börjat ticka uppåt än. Dock är jag lite orolig eftersom jag inte får i mig speciellt mycket mat. Det börjar bli bättre, men det är inte på en bra nivå än.

Jag önskar att det vore sommar så jag kunde köpa mängder med jordgubbar, nu kostar 250g typ 30:- Inte okey. Sallad och frukt går ganska bra att få ner, synd bara att jag är så kinkig när det gäller frukt. Eller jag och jag.. Banan och de flesta äppelsorter är strykna av allergi. Jag har testat att köpa lite olika äpplen, men det vill sig inte. Sen är det så fiffigt att jag inte ens kan äta "min sort" (Granny Smith) hela tiden heller! Är de för mogna så är det kört. Gröna och stenhårda ska de vara. Päron tycker jag inte om. Testade kinesiska päron förut, det gick rätt bra.. Får testa det igen. Apelsin går bra och andra citrusfrukter går bra om de är sura. Gröna vindruvor går underbart bra också!

Knasigt det här med mig, jag vill ha sura frukter men min mage vill inte dricka något som är surt. Hoppas Bäbis ärver matgenen från Joacim - äta allt, helst hela tiden.

Vet inte om Bäbis bara retas, men jag har svårt att äta glass! Det trodde jag aldrig skulle hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback