Omtentor

Jag har aldrig legat efter så mycket i skolan som jag gör nu.. Jag har hela tre omtentor (salstentor) som hänger efter mig. Två litteraturtentor och en grammatiktenta. Jag försöker hålla modet uppe. Jag har tidigare sagt "det är bättre att jag gör omtenta och klara dem när jag faktiskt KAN det", vilket jag försöker fortsätta säga till mig själv. Jag betalar en hel del pengar för utbildningen, det är ju meningen att jag ska lära mig sakerna också. Jag har legat däckad och fysiskt inte klarat av att prestera så mycket som jag velat, och borde. Just nu mår jag inte heller helt bra, MEN det är betydligt bättre än förut!
Grammatiktentan är redan i början av april men de andra två får jag inte göra förens i augusti. Jag vet alltså vad jag ska pyssla med i sommar. Jag har inte sökt några sommarjobb men tänker läsa en sommarkurs på 7,5hp. Pluggeliplugg i sommar.

Idag har varit en typiskt dålig dag. Har legat däckad hela dagen. Nu har jag fått i mig lite lite mat och håller tummarna för att rycka upp mig lite så jag kan plugga de sista timmarna som kvällen har att erbjuda.

FuskisJonis är i Spanien och leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback