Söndag 6 mars 2011

Gårdagen var underbar, sång för hela slanten! Massa härliga körsångare som hade det trevlig. Sittningen, med ca 130 körsångare, var underbar och bjöd på bra spex. Var härligt att få komma till Linköping och se lite kvalité på spex, för (förlåt om någon känner annorlunda) campus Norrköping är oftast kassa på sångspex.

Denna dag har inte varit lika bra. Har kommit in i en period när typ varannan dag är bra. Bättre än att alla dagar är dåliga, men jag vill att alla dagar ska vara bra!

Imorgon går jag ut på en veckas VFU med uppgift att hålla i en uppgift gällande "beskrivande text". Får la se hur det går, blir nog kanon! "Mina barn" är glada i skrivuppgifter!

Jag anser inte själv att de syns något än, gällande graviditet, annat än att jag kanske är lite pluffsigare. Känner mig sjukt pluffsig i alla fall. Får se om någon elev säger något och jag funderar på när jag ska gå ut med det för klasserna... Blir det inte nu i veckan så blir det till när jag har den långa perioden i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback