total förvirring.

Japp. Just nu känns det mesta sjukt förvirrande och frustrerande.
Jag pluggar inte som jag borde, det är inte så motiverande när det är så lite schemalagt. Nyss kollade jag på en gammal tenta som fick mig att inse att jag behöver plugga massor.

Jag är nytillsatt kassör i kören. Det är massa att komma in i. Jag har en del koll, men de största grejerna har jag inte koll på än. Känns kasst, men det skulle nog inte alla ha.

Hormonera är inte under kontroll och humöret är inte så speciellt bra.

Jag har haft praktik igår och idag och ska dit imorgon. Det känns bra i alla fall. Har spelat tärningsspel med några barn, de tyckte det var kul. Får se om vi spelar imorgon igen så min (mina) handledare får möjlighet att se och kanske har någon kommentar.

Nu ska jag gå och lägga mig och mysa tillsammans med min familj. Kramar är välbehövliga.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hejsan.

Ja det ska bli väldigt kul med en liten till, får se bara när h*n beslutar sig för att kika ut! :)



Söt liten tjej du fått, Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback