Ni får vänta på bilder

Jag har fullt upp med tappra försök att inte må dåligt över amningen och fixa och trixa med annat. Idag har jag haft världens huvudvärk och fick förklaringen för någon timme sedan när det kom ett sjukt åskoväder med massa regn. Hurra för att vara vädermänniska!

Mitt i det tråkiga vädret och huvudvärken läser jag bloggar och får ett skriftligt ljus som ger mitt ansikte världens största leende.
"I Milano. Anlände på den sena eftermiddagen och släpade oss genom staden. Letade efter hotell. Några var fullbokade, några för dyra. Tillslut hittade vi ett med en liten hund och en italiensk tant. Jon tyckte hunden var jättesöt tills den började jucka mot hans ben. Alla inblandade tittade lite generat på varandra och den italienska tanten försökte få bort hunden som envist tog sig tillbaka till jons ben."
http://bomullstuss.blogspot.com

Nu ska vi på styrelsemöte - idag skiftas jag till kassör i SKÖN (hur ska det gå?).

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ar okej med att vanta pa bilder sa lange som det tas bilder som jag kan se senare! Tanker massa pa dig! Maste vara sa manga nya kanslor nu. x

Postat av: J-A

Jag tror till och med att jag utbrast "precis en sån här hund vill jag ha", vilket jag någon minut senare då fick ångra. :P

2011-09-01 @ 23:08:07
URL: http://Akarna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback