Tiden går fort!

För precis fem månader sedan hade jag jättekorta krystvärkar. De var korta, men ändå behövdes bara några få - tack för det! För precis fem mådaner sedan kikade lilla tjejen ut och nu börjar hon bli så stor!

2011.08.15
17.07
2995g
38cm
<3

I morgon ska hon få nya sprutor och kontrolleras. Vi har inte kollat vikt och läng på två månader - kommer bli ett fint hopp i kurvan!

Det har alltå gått fem månader, men ändå har jag svårt att förstå att det är min lilla tjej som ska växa upp och bli stor. Jag vet inte om det är för att det känns så naturligt eller om jag bara är seg. Älskade tjej.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lilla fina gumman! (jag vet inte vem av er jag egentligen syftar pa)

Galet att tiden gar sa fort men jag ar sa glad for att jag fick traffa er i julas och att jag kommer lyckas komma till dopet (pepparpeppar).

Du maste beratta hur stor hon ar sen nar ni har varit hos doktorn



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback