åhherregud (!!)

...här är man (jag) visst borta så länge att de gör om på sidan så man (fortfarande jag) blir alldeles förvirrad!
Leia har blivit ett helt år plus en månad och åtta dagar i skrivandes stund. Galet vad det går fort, vad lite det känns som att jag hunnit med under detta år!
     Just nu är jag prio ett och ett halvt eftersom Leia är prio ett. Jag försöker reda ut mig själv o0ch skita i alla andra (typ. Jag är ju fortfarande snälla "mammamagda" som tänker på allt och alla, men jag försöker ta det från mitt perspektiv.
     I helgen har jag legat med en jävulsk visdomstand som vill komma upp, så jäkla jobbigt att vara så smart så att man måste få extra tänder. Galet vad det gör ont! Jag förstår om inte är sig själv när hennes tänder växer, om det gör så här ont hela tiden! Ibumetin är just nu min bästa vän. På tal om bästa vän så hörde jag att de ska ta bort lustgasen från förlossningarna om en sådär åtta år. Galet! Har jag tur är jag klar då. ;)
     Nu blev klockan nästa dag, dags att sova.
Puss!
P.S Märks det på inlägget att jag är lite bättre i måendet?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hon ar tillbaka! Jag hade samma grej med visdomstander for nagra manader sen, sa forbannat onodiga saker! Saknar dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback