LAN igen!

LAN i Österunda. CREW klarar sig inte utan oss, vilket vi verkligen fått bevisat nu i helgen. Synd, för det skulle vara najs att kunna lämna över mer och mer ansvar till de andra.
 
I torsdags mådde jag jäkligt dåligt. Jag fick huvudvärk vid midnatt och på morgonen var den kvar och jag kunde inte röra mig utan att den blev värre. Joacim var tvungen att åa iväg men mina fina vänner Malin och Daniel kom och hämtade Leia så att hon kunde leka med en av sina bästisar, Emilia, hela dagen. Eftersom Emilia är ungefär lika gammal som Leia så behövde de bara ta Leia utan att behöva packa en massa saker hemifrån oss, vilket var ytterst skönt eftersom jag låg däckad. Leia var förresten supersöt och kom och gav mig nallarna hon fått av sina gudföräldrar, napp och snuttefilt. Snuttan försökte väl hjälpa sin sjuka mamma <3
 
Jag har varit på ett möte hos dietisten och fick massa beröm får de förändringar jag tänker på och att jag rör mig neråt i vikt utan att vara på strikt diet! När jag kom till Spånga så fick jag just frågan om jag gått ner i vikt, vilket känns jäkligt bra! Jag har märkt att magen stramat till sig lite, men det känns nice att det syns utåt; när jag t.o.m har kläder på mig! ;)
 
Jag mår så sjukt dåligt över det här med alla pengar som ofinns och jag vill så gärna ha råd att hälsa på fina vänner <3 Hoppas ni fårstår att jag vill men inte kan för tillfället!
 
Nu ska jag nörda lite på spigo.
 
Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback