Ett år sedan sist

Ett år har gått sedan mitt förra inlägg. Sen dess har det hänt en del.
Jag mår bättre av medicinerna.
Jag har fått två jobb. 
Jag har blivit mobbad. 
Jag har blivit emottagen med öppna armar och hjärta.
Jag har bytt efternamn.
Jag har hittat nya vänner. 
Jag har fått tillbaka kraft att göra klart skolan. 
Jag har minskat 20 cm i midjemått. 
Jag har köpt årskort på friskis (sen hur mycket det används är en annan sak).
Jag har legat i influensa + lunginflammation. 
Jag har stärkt mig. 
 
Det finns en lång lista på saker jag missat, men de får komma sen när de är avbockade.
 
Precis som sist är klockan mitt i natten. Det kan vara för att jag inte är helt pigg och därför sov hela förmiddagen. Tjutandet, som ger mig huvudvärk, från trapphuset är också en bidragande faktor.
 
Mammauppdatering: Idag kissade Leia på pottan. :)
 
Här är en bild som togs för några timmar sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Som jag har väntat på uppdatering :) Albin kissa också på pottan för första gången förra helgen. Herregud så stolt man blir :) Kram på dig!

Postat av: Matilda

Duktigaste guddottern jag har da! Och sen blir jag lite ledsen att lasa att du har blivit mobbad? Men glad att du mar battre och minskar i midjematt (sa lange det ar nyttigt for dig!) Jag saknar dig! Kram

2013-10-12 @ 15:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback