Är i Älvsjö med massa tankar.

Är hos bästa svägerskan, det kommer bli glöggmys här imorgon/idag. Ska åka in och träffa Malin också! Mys. Höll tummarna för en träff även ikväll med en annan vän, men så blev det inte. Jag vet inte om jag borde sluta hoppas?

Här är en bild på när Leia bäddar. 



Jag och Leia var på mysigt kalas idag också. Zoe som firades. 

Jag har även hittat något som kanske blir en diagnos för mig. Jag med min kroniska svamp och eviga knaprandet av diflucan. Ont. Svårt att bli gravid. Föda för tidigt. 
Ureaplasma heter det. Ska ringa gyn på måndag. 

Jag fortsätter titta på hus och drömma "lite".

Här om dagen hade jag en otrevlig upplevelse i hissen som visar på hur mycket jag har att arbeta med. Det luktade öl i hissen och jag greps av några sekunders panik. Det lättade snabbt, men obehaget satt kvar länge. Jag har inte vågat dela de känslorna med fler än en. D. Jag vill trycka undan dem, jag har inte tid eller ork just nu. 

Pass. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback