Mera gnäll.

Jag gör inte så mycket annat än att gnälla nu känns det som. Det som är jobbigast just nu, om vi bortser från det fysiska, så är det November i helhet och kören. Kören är underbar, men det blir för mycket för mig. Det blir en massa krav och måsten och tjat och känna sig dålig och inte orka. Det är inte som det ska vara. Jag har ont i magen av allt, jag ligger ihopvikt just nu, så ska det heller inte vara. Den här veckan har jag tre rep och torsdagen blir då otroligt tuff för mig. Jobb 6.30-14. Skofix kl 15 tills det är klart. Rep 19-21. 

Får se om jag överlever veckan, månaden, året. På jobbet är det inte säkert att jag får ut den semester jag vill ha heller... Det är så många ordinarie som saknas just nu pga att tjänster inte är tillsatta samt sjukskrivningar... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback