Helvete

Trött på skiten. Trött på att ha ont. Trött på att vara sjuk. Trött på att inte kunna lita på om jag kan jobba. 

Hela september har gått åt till luftrörskatarr pga virus, som fortfarande inte är borta. Det bubblar i luftrören och jag hostar tills jag nästan kräks. Jag har knappt sovit. Jag har fått åka in till vårdcentralen för hjälp med andningen. 

Jag har knappt varit på jobbet och jag är otroligt trött och svag. 

Idag slogs jag ner av ett migränanfall. Tog sumatriptan snabbt och la mig en sväng på förmiddagen utan att det hjälpte. Åkte hem från jobbet med rädslan av att tuppa av. Joacim hämtade mig. Sov 1330-1730. 

Fortfarande en jävlig huvudvärk. Blir inget jobb imorgon. Var tvungen att skriva av mig lite. Helvete. 

God natt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback